Amb el lema Els arxius són accessibles: arxius per a tots i totes, l’Ajuntament d’Alzira organitza visites guiades i activitats especials el pròxim divendres 13 de juny.

Coincidint amb la Setmana Internacional dels Arxius, l’Arxiu Municipal d’Alzira convida la ciutadania a descobrir el patrimoni documental de la ciutat, amb documents únics com el llibre de privilegis de Jaume I o el registre d’actes del consell des de 1388.
El regidor de Patrimoni Històric, Xavi Pérez, destaca que aquests arxius “ens permeten conèixer històries amagades i entendre la nostra història com a alzirenys i alzirenyes”.
La jornada oferirà visites guiades en grups reduïts (20-25 persones) a les 17.30 h i 18.30 h, amb documents històrics, fotografies i plànols urbans, a més d’una xarrada-debat a les 20.00 h sobre “Informació, poder i democràcia”, amb experts en història contemporània i comunicació cultural.