Ribera Televisió | Grup Televisió
Ribera Televisió | Grup Televisió

La Generalitat impulsa un pla per convertir la Comunitat Valenciana en referent aeroespacial europeu

 La Generalitat impulsa un pla per convertir la Comunitat Valenciana en referent aeroespacial europeu
Noticies Tecnologia Valencia

La Generalitat impulsa un pla per convertir la Comunitat Valenciana en referent aeroespacial europeu

by Valencia Televisió 25 de març de 2026

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha destacat que el nou Pla estratègic del sector aeroespacial 2026-2030 convertirà la Comunitat Valenciana en un ‘hub’ mediterrani de referència dins de la indústria europea.

Segons ha assenyalat, esta iniciativa permetrà reforçar el posicionament internacional del territori, enfortir les seues capacitats tecnològiques i industrials i generar ocupació qualificada per a les pròximes generacions.

El pla es desenvoluparà al voltant de tres eixos principals: la innovació, amb una aposta per activitats d’alt valor afegit; la sostenibilitat, amb el desenvolupament de tecnologies netes i nous sistemes de propulsió; i la col·laboració publicoprivada, amb la implicació d’empreses, universitats i centres tecnològics.

El president ha posat en valor també les infraestructures i el teixit innovador del territori, amb centres vinculats a l’Agència Espacial Europea, universitats de referència i empreses capdavanteres com PDL Space.

La Comunitat Valenciana aposta així per les indústries d’alt valor afegit com a motor de futur i creixement econòmic.

    Share This:

      Tags: València
      Previous post
      Next post
      Copyright © 2026 Qoxag. All Right Reserved.