Ribera Televisió | Grup Televisió
Ribera Televisió | Grup Televisió

Alzira s’uneix als homenatges pel Dia Internacional en Memòria de les Víctimes de l’Holocaust

 Alzira s’uneix als homenatges pel Dia Internacional en Memòria de les Víctimes de l’Holocaust
La Ribera Noticies Ribera Alta Societat

Alzira s’uneix als homenatges pel Dia Internacional en Memòria de les Víctimes de l’Holocaust

by Ribera Televisió 27 de gener de 2026

Record de les víctimes i compromís amb l’educació sobre l’Holocaust

Reafirmació dels valors democràtics, la llibertat i la cultura de la pau

Alzira ha recordat, com cada any, les víctimes alzirenyes dels camps de concentració nazis, amb motiu del Dia Internacional en Memòria de les Víctimes de l’Holocaust.

Al 2005, l’Assemblea General de les Nacions Unides va elegir esta data perquè marca l’aniversari de l’alliberament del camp de concentració i extermini nazi d’Auschwitz Birkenau, el 27 de gener de 1945. La mateixa resolució recolzava el desenvolupament de programes educatius per recordar l’Holocaust i previndre futurs genocidis.

Domínguez ha insistit que la memòria de l’Holocaust ens obliga a defensar sense matisos els drets humans i a plantar cara a qualsevol forma d’autoritarisme. Així, l’Ajuntament d’Alzira reitera el seu compromís amb els valors democràtics, europeus i amb la cultura de la pau, i reaferma la seua voluntat de treballar per una societat basada en la llibertat, la justícia i el respecte.

    Share This:

      Tags: Alzira
      Previous post
      Next post
      Copyright © 2026 Qoxag. All Right Reserved.