
L’Ajuntament de València rep les campiones d’Espanya Sub-17 del CAU Rugbi València
L’alcaldessa de València, María José Catalá, ha rebut al Complex Esportiu de la Petxina les jugadores del CAU Rugbi València Femení M17 després de proclamar-se campiones d’Espanya Sub-17 femenina. L’equip valencià va aconseguir el títol nacional en el torneig disputat a Las Rozas (Madrid), on participava com a campió de








