La nova infraestructura permetrà desviar fins a 5.600 vehicles diaris del nucli urbà
El projecte compta amb una inversió de més de 5,1 milions d’euros i inclou 2,1 quilòmetres de nova carretera
La Generalitat avança a bon ritme en les obres de la nova ronda de la CV-515 al seu pas per Albalat de la Ribera, una actuació que encararà la seua fase final en els pròxims mesos i que estarà completament finalitzada abans de l’estiu.
Aquesta intervenció permetrà reduir el tràfic de pas per la travessia urbana i millorar la seguretat i la qualitat de vida dels veïns.
Durant la visita, Martínez Mus ha remarcat que aquesta infraestructura dona resposta a una reivindicació històrica de fa més de vint anys i permetrà desviar fins a 5.600 vehicles diaris del nucli urbà.
El projecte compta amb una inversió de més de 5,1 milions d’euros i s’emmarca en el conveni signat amb el Ministeri de Transports i Mobilitat Sostenible.
Actualment, els treballs ja tenen completat tot el traçat i la reposició de serveis afectats com les séquies, per la qual cosa ara s’iniciarà la fase d’asfaltat. En total, l’actuació inclou la construcció de més de 2,1 quilòmetres de nova carretera, tres rotondes per a eliminar punts perillosos i camins de servei per a l’accés agrícola.
Així mateix, el disseny s’ha adaptat per a oferir la màxima permeabilitat i prevenció davant de possibles fenòmens meteorològics extrems. Amb aquesta execució se soluciona un bloqueig provocat per la crisi de preus de les matèries primeres, que va obligar a realitzar una nova licitació. Per la seua banda, l’alcalde ha agraït la col·laboració institucional per a fer realitat una obra essencial, destacant l’increment de la seguretat en entorns clau com la zona de l’institut comarcal.


