Albalat de la Ribera celebrarà este dissabte 30 de maig la sisena edició de l’Encontre d’Associacions “Albalat al Carrer”
Una iniciativa que tornarà a omplir els carrers del municipi d’activitats, convivència i participació ciutadana.
La jornada reunirà de 10:30 a 13:30 h al final del Carrer del Crist nombroses associacions locals, amb l’objectiu de donar a conéixer el seu treball durant tot l’any i posar en valor el paper del teixit associatiu dins de la vida social i cultural del poble.
L’encontre comptarà amb exhibicions, tallers, música, activitats participatives i espais informatius dirigits a tots els públics, convertint el centre d’Albalat en un gran punt de trobada entre col·lectius i veïnat.
Des de l’Ajuntament destaquen que esta cita s’ha consolidat com una de les activitats més representatives del municipi, reforçant la convivència i el sentiment de poble a través de la implicació de les associacions locals.


